.............................................................................................

Η επικοινωνία με το σχολείο γίνεται τηλεφωνικά και μέσω του email 2gympeir@sch.gr

..........................................................................................................................................

Ωράριο λειτουργίας

..........................................................................................................................................

Έκδοση βεβαίωσης φοίτησης

..........................................................................................................................................

Ατομικό δελτίο υγείας μαθητή

Αγιασμός

Δρομολόγια

Όμιλοι 24-25

..........................................................................................................................................

Αποτελέσματα εξετάσεων για κάλυψη κενής θέση στην Β΄ τάξη του σχολείου, για το 2024-25

Αριθμός εισακτέων στην Α΄τάξη: 156
Αρχική σελίδα / Όμιλοι Δημιουργικότητας & Αριστείας (διαχρονικά)

Όμιλοι Δημιουργικότητας και Αριστείας σχ. έτους 2014-2015

Όμιλοι Δημιουργικότητας και Αριστείας σχ. έτους 2014-2015

Όπως ορίζεται στο νέο νόμο για τη λειτουργία των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, από το σχολικό έτος 2012-2013  συγκροτήθηκαν σ? αυτούς Όμιλοι δημιουργικότητας και αριστείας, με σκοπό την αξιοποίηση των ιδιαίτερων κλίσεων και ενδιαφερόντων των μαθητών σε γνωστικούς τομείς όπως τα μαθηματικά, οι φυσικές επιστήμες, η γλώσσα, η λογοτεχνία και λοιπά πεδία όπως το θέατρο, ο αθλητισμός κ.ά.

Η λειτουργία των Ομίλων ξεκινά στις αρχές Οκτωβρίου και ολοκληρώνεται με το πέρας του διδακτικού έτους. Οι όμιλοι θα λειτουργούν μία ή δύο φορές την εβδομάδα, για δύο διδακτικές ώρες τη φορά, από 14.15 έως 16.00.

Κάθε όμιλος θα έχει 11 έως 20 μαθητές, από μία ή περισσότερες τάξεις του σχολείου, ή και γειτονικών σχολείων. Η επιλογή των μαθητών που συμμετέχουν στους Ομίλους γίνεται με τεστ ανίχνευσης δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων. Κάθε μαθητής μπορεί να παρακολουθεί έως 2 Ομίλους.

Στο πλαίσιο των Ομίλων, κάθε μαθητής αναλαμβάνει συγκεκριμένες υποχρεώσεις: παραδίδει εργασίες και εκπληρώνει οποιοδήποτε άλλο έργο του αναθέτει στη διάρκεια του έτους ο υπεύθυνος καθηγητής. Με την ολοκλήρωση της επιτυχούς συμμετοχής του στον Όμιλο, και εφόσον δεν υπερβαίνει το όριο των επιτρεπόμενων απουσιών (8 ή 16 ετησίως, ανάλογα με το ωράριο λειτουργίας των Ομίλων), λαμβάνει πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Η εγγραφή των μαθητών στους ομίλους για μαθητές που φοιτούν στις δημόσιες σχολικές μονάδες μιας ορισμένης γεωγραφικής περιοχής γίνεται με απόφαση του ΕΠ.Ε.Σ. του Π.Π.Σ., ύστερα από αίτηση των ασκούντων τη γονική μέριμνα στο ΕΠ.Ε.Σ. και με τη σύμφωνη γνώμη του διευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία φοιτά ο μαθητής.

 

Δηλώσεις ενδιαφέροντος από τους κηδεμόνες των μαθητών για τη συμμετοχή σε Ομίλους, υποβάλλονται μέχρι 30/9/2014 ηλεκτρονικά στη διεύθυνση:

https://docs.google.com/forms/d/1B0WfdttFUZCMoodl4sZAdk1XtX10JQeXjWBCC66DscU/viewform

Μόνο σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής δήλωσης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθεύονται το σχετικό έντυπο από τη Γραμματεία. Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες να υποβάλλουν μόνο μια φορά ηλεκτρονική αίτηση. Τροποποίηση των επιλογών μπορεί να υποβληθεί με έντυπο στη Γραμματεία.

Θα γίνει ενημέρωση των μαθητών για όλους τους ομίλους από 16 έως 18 Σεπτεμβρίου και αμέσως μετά θα ενεργοποιηθεί το σύστημα υποβολής αιτήσεων.

Για τη λειτουργία των Ομίλων Κινεζικής Γλώσσας θα υπάρξει ενημέρωση το αμέσως επόμενο διάστημα.

ΟΜΙΛΟΙ

· «Θέατρο», Κούβαρη Σταυρούλα (ΠΕ08), Συνεργάτης: Μητρόπουλος Βασίλειος (ΠΕ 16.01), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 4 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΕΜΠΤΗ

· «Πρακτικές εφαρμογές στην κιθάρα και τη φωνή», Κοκολάκη Μαρία (ΠΕ1601), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 4 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ & ΤΡΙΤΗ

· «Μουσική και χορός: εξερευνώντας το ανθρώπινο σώμα», Μητρόπουλος Βασίλειος (ΠΕ 16.01), Συνεργάτις: Κούβαρη Σταυρούλα (ΠΕ08), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΕΤΑΡΤΗ

· «Κινηματογράφος και Ιστορία. Οι μεγάλες επαναστάσεις στον κινηματογράφο», Καλλιτσάκη Χάιδω ΠΕ02, Ξανθάκου Ελένη ΠΕ06, Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

· «Τέχνη και Πολιτισμός», Γεωργουλάκη Βασιλική (ΠΕ02), Φωκά Μαρία (ΠΕ02), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΠΕΜΠΤΗ

· «Όμιλος δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης», Σκαρτσή Πολυξένη (ΠΕ02), Κυνηγού Ιωάννα (ΠΕ06), Στούμπα Αρτεμισία (ΠΕ19), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΡΙΤΗ

· «Γαλλική Γλώσσα και Πολιτισμός, ανταλλαγή εμπειριών δια ζώσης, σύγκριση καθημερινής ζωής μεταξύ συνομήλικων μαθητών», Μαρματσούρη Ειρήνη (ΠΕ05), Πατεράκη Όλγα (ΠΕ05), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου & απόφοιτοι 2ου ΠΠΓ, 4 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ & ΤΕΤΑΡΤΗ

· «Όμιλος Γερμανικής Γλώσσας. Διδασκαλία Γερμανικής γλώσσας επιπέδου Β1  ­? Σύστημα Διδασκαλίας,  Αξιολόγησης και Πιστοποίησης του Κρατικού Πτυχίου Γλωσσομάθειας», Παυλάκη Ερμιόνη (ΠΕ05), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, Α΄-Β΄ Λυκείου, 4 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ & ΤΕΤΑΡΤΗ (ή ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ)

· «Language Teaching to reach B2 Level», Χιόνη Μαρία (ΠΕ06), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 4 ώρες, ΤΡΙΤΗ & ΠΕΜΠΤΗ

· «Αστρονομία», Τσούκος Σεραφείμ (ΠΕ0401), Στεργιόπουλος Κων/νος, (ΠΕ0401), Τσάπαλη Δήμητρα (ΠΕ0404),  Γκίτζια Βασιλική (ΠΕ0401), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ

· «Μαθηματικά: Πειραματισμοί», Διαμαντίδης Δημήτρης, Μάλλιαρης Χρήστος, Δαλιεράκη Ελισάβετ, Ζιάκα Ελένη (ΠΕ03), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΕΤΑΡΤΗ

· «Πειραματική Μεθοδολογία Φυσικών Επιστημών», Στεργιόπουλος Κων/νος (ΠΕ0401), Τσούκος Σεραφείμ (ΠΕ0401), Γκίτζια Βασιλική (ΠΕ0401), Τσάπαλη Δήμητρα (ΠΕ0404), 2 ώρες, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, ΠΕΜΠΤΗ

· «Ρυθμός και Δράση», Λαζαρίδης Αλέξανδρος (ΠΕ11), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΡΙΤΗ

· «Όμιλος Δημοσιογραφίας», Κονταξή Μαρία (ΠΕ19), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου & Λυκείου, 2 ώρες, ΤΡΙΤΗ

· «Διάλογοι Φιλίας. Ανθρώπινα Δικαιώματα, διαχείριση συγκρούσεων, σχολική κοινωνική ζωή», Ρουμπάνη Νίκη (ΠΕ08), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΡΙΤΗ

 

****** Μετά τις σύντομες παρουσιάσεις των ομίλων, έχουν αναρτηθεί οι πλήρεις προτάσεις



ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΙΛΩΝ 2014-2015

· «Θέατρο», Κούβαρη Σταυρούλα (ΠΕ08), Συνεργάτης: Μητρόπουλος Βασίλειος (ΠΕ 16.01), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 4 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΕΜΠΤΗ

....και φέτος στη μικρή σκηνή μας θα σας φέρουμε, να ταξιδέψουμε μαζί όσο πάει η φαντασία, πάνω από τον χρόνο, πέρα από την ιστορία, στα παραμύθια........μια φορά και έναν καιρό πριν γίνει  θέατρο εδώ, πριν γεννηθείτε εσείς μα ούτε και εμείς τότε που.........τότε που έχουν γίνει όλα όσα θα δείτε, γι αυτό σε παλαμάκια μη τσιγκουνευτείτε κι αν κάτι σας πειράξει διορθώστε το με την καλή σας φαντασία. Βασίλης Ρώτας - Το παραμύθι της Ανέμης

Ο θεατρικός όμιλος για το σχολικό έτος 2014 - 2015 δεν υπόσχεται τίποτα ως προς το αποτέλεσμα, υπόσχεται όμως ότι θα προσπαθήσει.

· «Πρακτικές εφαρμογές στην κιθάρα και τη φωνή», Κοκολάκη Μαρία (ΠΕ1601), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 4 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ & ΤΡΙΤΗ

Οπως και πέρυσι έτσι και φέτος ο όμιλος Μουσικής χωρίζεται σε δύο πρακτικές θεματικές : α) Εκμάθηση κιθάρας & β) Το χορωδιακό τραγούδι και οι τεχνικές του .

Και οι δύο παράμετροι στρέφονται γύρω από τον κοινό στόχο της άμεσης επαφής των παιδιών με τη Μουσική, μέσα από την οργανική, τη φωνητική η και την συνδυαστική και των δύο, εφαρμογή της .

Πέρα από το πρακτικό μέρος του ομίλου που περιλαμβάνει το υλικό πάνω στο οποίο θα δουλέψουν τα παιδιά, πιστεύουμε ότι εξίσου σημαντική είναι η αγαπητική σχέση που θα αναπτυχθεί ανάμεσα στο παιδί και το όργανο όπως ανάμεσα στα ίδια τα παιδιά, λειτουργώντας σαν ομάδα .

· «Μουσική και χορός: εξερευνώντας το ανθρώπινο σώμα», Μητρόπουλος Βασίλειος (ΠΕ 16.01), Συνεργάτις: Κούβαρη Σταυρούλα (ΠΕ08), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΕΤΑΡΤΗ

Ο όμιλος αποσκοπεί στο να δώσει στους μαθητές/τριες την ευκαιρία να βιώσουν τη χορευτική παράλληλα με τη μουσική εμπειρία. Με μοναδικό μέσο το ανθρώπινο σώμα (ήχοι του ανθρωπίνου σώματος ? body percussion, beat boxing ? κίνηση) οι μαθητές/τριες θα δημιουργήσουν τις δικές τους χορογραφίες, θα ανακαλύψουν τις σύγχρονες καλλιτεχνικές τάσεις στην τέχνη του χορού και της μουσικής και θα έρθουν σε επαφή με την τέχνη του χοροθεάτρου.

· «Κινηματογράφος και Ιστορία. Οι μεγάλες επαναστάσεις στον κινηματογράφο», Καλλιτσάκη Χάιδω ΠΕ02, Ξανθάκου Ελένη ΠΕ06, Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Θεματική Ομίλου: Οι μεγάλες επαναστάσεις στον κινηματογράφο

Παρακολούθηση ταινιών με θέμα διάφορες στιγμές, γεγονότα και πρόσωπα μεγάλων επαναστάσεων που άλλαξαν την πορεία της ιστορίας.  (βιομηχανική, αμερικανική, γαλλική, ρωσική, Μάης του ΄68 κ.α) Οι μαθητές, μόνοι ή σε ομάδες θα παρουσιάζουν το ιστορικό γεγονός, θα  αξιολογούν  την κινηματογραφική του  απόδοση  και  θα προσεγγίζουν κριτικά το υλικό προβολής εστιάζοντας στο κινηματογραφικό μέσο και τις τεχνικές απεικόνισης που χρησιμοποιεί.

Ενδεικτικέςταινίες: Modern Timesτου Charlie Chaplin (1936), Τhe Patriotτου Roland Emmerich. (2000),La nuit de VarennesτουEttoreScola. (1982), Battleship Potemkin του Sergei M. Eisenstein. (1925), Reds του Warren Beatty (1981),Mourir a 30 ans (1982), του RomainGoupil κ.α

· «Τέχνη και Πολιτισμός», Γεωργουλάκη Βασιλική (ΠΕ02), Φωκά Μαρία (ΠΕ02), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΠΕΜΠΤΗ

Ο Όμιλος θα λειτουργήσει για τρίτη συνεχή χρονιά.   Σκοπός είναι να έρθουν οι μαθητές και των τριών τάξεων σε επαφή με την Τέχνη και να προσεγγίσουν τις ιστορικές περιόδους μέσω αυτής. Οι μαθητές δραστηριοποιούνται, ερευνούν, συνεργάζονται, παρατηρούν και συνθέτουν.

Φέτος θα μελετήσουμε την Αναγέννηση , τον Μανιερισμό, το Μπαρόκ, και το Ροκοκό, στη Δυτική Ευρώπη. Επίσης θα αφιερώσουμε χρόνο σε συγκεκριμένους ζωγράφους, όπως στους Θεοτοκόπουλο και  Vermeer. Συνήθως η σχολική χρονιά ολοκληρώνεται με ένα εκπαιδευτικό ταξίδι.

· «Όμιλος δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης», Σκαρτσή Πολυξένη (ΠΕ02), Κυνηγού Ιωάννα (ΠΕ06), Στούμπα Αρτεμησία (ΠΕ19), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΡΙΤΗ

Έχετε ποτέ ξεχαστεί κουλουριασμένοι με ένα καλό βιβλίο; Έχετε ποτέ νιώσει σα να ταξιδεύετε σε μέρη και κόσμους μακρινούς κι ονειρικούς μέσα από ένα μυθιστόρημα, μια νουβέλα ή ένα ποίημα; Ελάτε να μοιραστούμε τις αγαπημένες μας ιστορίες, να γνωρίσουμε καινούριες και να γράψουμε δικές μας! Θα διαβάσουμε ελληνική και αγγλόφωνη λογοτεχνία, και γαλλική και γερμανική όσοι θέλουν, και θα πειραματιστούμε κι εμείς με διάφορα είδη γραφής, ποιήματα, ιστορίες, μεταφράσεις, κείμενα με εικόνες στον υπολογιστή, μικρά σενάρια, κόμικς, παρουσιάσεις για τα βιβλία που μας άρεσαν. Και θα μάθουμε να εκφραζόμαστε καλύτερα, διασκεδάζοντας. Θα φτιάξουμε το δικό μας ηλεκτρονικό έντυπο, και ποιος ξέρει τι άλλο ακόμα. Όλοι έχουμε ένα συγγραφέα μέσα μας... ελάτε να τον ανακαλύψετε!!!

· «Γαλλική Γλώσσα και Πολιτισμός, ανταλλαγή εμπειριών δια ζώσης, σύγκριση καθημερινής ζωής μεταξύ συνομήλικων μαθητών», Μαρματσούρη Ειρήνη (ΠΕ05), Πατεράκη Όλγα (ΠΕ05), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου & απόφοιτοι 2ου ΠΠΓ, 4 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ & ΤΕΤΑΡΤΗ

Εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας σε επίπεδο Β1, με στόχο την ανάπτυξη των 4 δεξιοτήτων, δηλ. κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Γλωσσών. Στο τέλος του σχολικού έτους, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων και απόκτησης σχετικού διπλώματος.

· «Όμιλος Γερμανικής Γλώσσας. Διδασκαλία Γερμανικής γλώσσας επιπέδου Β1  ­? Σύστημα Διδασκαλίας,  Αξιολόγησης και Πιστοποίησης του Κρατικού Πτυχίου Γλωσσομάθειας», Παυλάκη Ερμιόνη (ΠΕ05), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, Α΄-Β΄ Λυκείου, 4 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ & ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ)

Απευθύνεται σε μαθητές του σχολείου μας αλλά και στους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της περιοχής  που κατέχουν το επίπεδο  Α2. Στοχεύει  στην προφορική, γραπτή ακουστική και επικοινωνιακή δεξιότητα  της γερμανικής γλώσσας, καθώς και στην καλλιέργεια διαμεσολαβητικής ικανότητας και διαπολιτισμικής συνείδησης. Η γλωσσική κατάρτιση των μαθητών θα στηριχθεί στο Σύστημα Διδασκαλίας, Αξιολόγησης και Πιστοποίησης του Κρατικού Πτυχίου Γλωσσομάθειας με στόχο τη συμμετοχή στις εξετάσεις του επιπέδου Β1 του ΚΠΓ.

· «Language Teaching to reach B2 Level», Χιόνη Μαρία (ΠΕ06), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 4 ώρες, ΤΡΙΤΗ & ΠΕΜΠΤΗ

· «Αστρονομία», Τσούκος Σεραφείμ (ΠΕ0401), Στεργιόπουλος Κων/νος, (ΠΕ0401), Τσάπαλη Δήμητρα (ΠΕ0404),  Γκίτζια Βασιλική (ΠΕ0401), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΔΕΥΤΕΡΑ

Μέσα από ένα ?ταξίδι? στον χρόνο της μακραίωνης προσπάθειας του ανθρώπου να γνωρίσει το σύμπαν που μας περιβάλλει και τη θέση μας μέσα σ? αυτό, και μέσα από ένα παράλληλο ?ταξίδι? στον χωροχρόνο του σύμπαντος που θα μας ξεναγήσει στο ηλιακό μας σύστημα, στον Γαλαξία μας και ? ακόμη πιο μακριά, θα έρθουμε σε επαφή με τον μαγικό κόσμο της αστρονομίας: με τα εργαλεία, τις μεθόδους και τις κατακτήσεις της.

· «Μαθηματικά: Πειραματισμοί», Διαμαντίδης Δημήτρης, Μάλλιαρης Χρήστος, Δαλιεράκη Ελισάβετ, Ζιάκα Ελένη (ΠΕ03), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΕΤΑΡΤΗ

Στη σκέψη μας τα πειράματα έχουν συνδεθεί με τις φυσικές επιστήμες. Στην πραγματικότητα πειραματιζόμαστε σε κάθε μας δραστηριότητα. Όταν θέλουμε να μετακινηθούμε μέσα στην πόλη συχνά δοκιμάζουμε διαφορετικές διαδρομές για να βρούμε αυτή που προτιμάμε. Όταν ένας ζαχαροπλάστης φτιάχνει ένα γλυκό για πρώτη φορά, πειραματίζεται με τη συνταγή, για να βρει την καλύτερη. Όταν λύνουμε προβλήματα, συνήθως πειραματιζόμαστε, αλλάζουμε τις ιδέες μας, ξαναπειραματιζόμαστε. Η λύση έρχεται πολύ αργότερα. Στον όμιλο μαθηματικών μέσα από «έξυπνα» προβλήματα και με εργαλεία τον υπολογιστή, μετροταινίες, χρονόμετρα και ό,τι  άλλο χρειαστεί θα πειραματιστούμε όσο χρειαστεί και θα φτιάξουμε δικές μας λύσεις.

· «Πειραματική Μεθοδολογία Φυσικών Επιστημών», Στεργιόπουλος Κων/νος (ΠΕ0401), Τσούκος Σεραφείμ (ΠΕ0401), Γκίτζια Βασιλική (ΠΕ0401), Τσάπαλη Δήμητρα (ΠΕ0404), Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΠΕΜΠΤΗ

Στον όμιλο επιχειρείται η βιωματική προσέγγιση της πειραματικής μεθοδολογίας των φυσικών επιστημών. Οι μαθητές που συμμετέχουν ως νέοι ερευνητές εξασκούνται στην οργάνωση συλλογής, καταγραφής και επεξεργασίας εμπειρικών δεδομένων για τη συναγωγή ποιοτικών και ποσοτικών συμπερασμάτων, ενώ αναπτύσσουν δεξιότητες στους αναγκαίους χειρισμούς για την εκτέλεση εργαστηριακών ασκήσεων.

Δραστηριότητες που εκτείνονται από το ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο στη Χημεία, την παραγωγή κρασιού και την μικροσκοπική παρατήρηση ζαχαρομυκήτων, μέχρι την πραγματοποίηση ιστορικών πειραμάτων όπως αυτά του Γαλιλαίου σε κεκλιμένο επίπεδο αποδεικνύουν ότι η πρακτική των φυσικών επιστημών, δηλαδή της Φυσικής, της Χημείας και της Βιολογίας, μπορεί να είναι όχι μόνο χρήσιμη αλλά και γοητευτική για τους μαθητές.

Επιπλέον, στις φετινές δραστηριότητες περιλαμβάνεται η βιωματική εξοικείωση των μαθητών με τις επιστημονικές ιδέες και τα επιτεύγματα της νανοτεχνολογίας (5- 6 δίωρα). Υπό την καθοδήγηση επιστημόνων του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, οι μαθητές θα προσεγγίσουν μέσω πειραμάτων την κλίμακα μεγέθους των αόρατων με το μάτι οργανισμών και σωματιδίων, θα κατανοήσουν την αλλαγή σε αυτή την κλίμακα των ιδιοτήτων των σωμάτων, θα ενημερωθούν για τα επιτεύγματα και τις προοπτικές της νανοτεχνολογίας και θα κατασκευάσουν τα δικά τους διαδραστικά εκθέματα για το Ευγενίδειο Ίδρυμα.

· «Ρυθμός και Δράση», Λαζαρίδης Αλέξανδρος (ΠΕ11), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΡΙΤΗ

Έμφαση στην ανθρώπινη υγεία (σωματική, πνευματική και ψυχοσυναισθηματική) με κύριο γνώμονα το ρυθμό και τη δράση στη ζωή μας.

· «Όμιλος Δημοσιογραφίας», Κονταξή Μαρία (ΠΕ19), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου & Λυκείου, 2 ώρες, ΤΡΙΤΗ

Ο όμιλος αφορά την ανάπτυξη επικοινωνιακών και τεχνικών δεξιοτήτων των μαθητών/ριών μας,  την εκμάθηση διαδικτυακών επικοινωνιακών εργαλείων την απόκτηση γνώσεων πάνω σε προγράμματα δημιουργίας και επεξεργασίας ιστοσελίδων και αρχείων εικόνας και ήχου, με στόχο την δημιουργία επεξεργασία και έκδοση μίας ηλεκτρονικής/έντυπης  εφημερίδας, καθώς και τη δημιουργία και λειτουργία μαθητικού διαδικτυακού ραδιοφώνου.

· «Διάλογοι Φιλίας. Ανθρώπινα Δικαιώματα, διαχείριση συγκρούσεων, σχολική κοινωνική ζωή», Ρουμπάνη Νίκη (ΠΕ08), Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου, 2 ώρες, ΤΡΙΤΗ

Όμιλος με στόχο την ευαισθητοποίηση του σχολείου μας στα θέματα ανθρωπίνων σχέσεων. Οι μαθητές ασχολούνται με θέματα δικαιωμάτων των παιδιών, τη βελτίωση της σχολικής ζωής και του σχολικού περιβάλλοντος και την καλή διαχείριση των συγκρούσεων. Διδάσκονται βιωματικά την αυτοπεποίθηση, την καλή επικοινωνία και τη διαμεσολάβηση.

Attachments:
Download this file (Astronomia_1415.doc)Astronomia_1415.doc[Αστρονομία]43 Kb
Download this file (DIKAIWMATA_1415.doc)DIKAIWMATA_1415.doc[Διάλογοι Φιλίας ? Ανθρώπινα Δικαιώματα]36 Kb
Download this file (dimiourgikh_graf1415i.doc)dimiourgikh_graf1415i.doc[Όμιλος Δημιουργικής Ανάγνωσης και Γραφής]42 Kb
Download this file (Dimosiografia1415.doc)Dimosiografia1415.doc[Όμιλος Δημοσιογραφίας]60 Kb
Download this file (English1415.doc)English1415.doc[Όμιλος Αγγλικής Γλώσσας]33 Kb
Download this file (Gallika1415.doc)Gallika1415.doc[Όμιλος Γαλλικής Γλώσσας]36 Kb
Download this file (Germanika1415.doc)Germanika1415.doc[Όμιλος Γερμανικής Γλώσσας]45 Kb
Download this file (Kinimatografos1415.doc)Kinimatografos1415.doc[Κινηματογράφος και Ιστορία]45 Kb
Download this file (KitharaFoni1415.doc)KitharaFoni1415.doc[Εκμάθηση κιθάρας και χορωδία]35 Kb
Download this file (Mathimatika1415.doc)Mathimatika1415.doc[Όμιλος Μαθηματικών]50 Kb
Download this file (Mousiki_kai_xoros1415.doc)Mousiki_kai_xoros1415.doc[Μουσική και Χορός]44 Kb
Download this file (Omiloisch14-15-teliko-μελογια.doc)_Ομιλοι_2014-15[Σύντομη περιγραφή ομίλων 2014-2015]66 Kb
Download this file (peiramata_fe_1415.doc)peiramata_fe_1415.doc[Πειραματικές διαδικασίες στις Φυσικές Επιστήμες]47 Kb
Download this file (rythmosDrasi1415.doc)rythmosDrasi1415.doc[Ρυθμός και δράση]40 Kb
Download this file (Techni_1415.doc)Techni_1415.doc[Τέχνη και Πολιτισμός]38 Kb
Download this file (theatro1415.doc)theatro1415.doc[Όμιλος Θεάτρου]39 Kb
 

Click for Αθήνα, Ελλάδα Forecast