Φυσική Αγωγή - Αγωγή Υγείας

Βίντεο "Δραστήριος τρόπος ζωής"Το βίντεο, που ακολουθεί, αποτελεί προσπάθεια να αποτυπωθούν οι περισσότερες φυσικές δραστηριότητες, που πραγματοποιήθηκαν από μαθητές του σχολείου στα πλαίσια του eTwinning «Stay healthy, stay fit. A web magazine for teenagers» και του ομίλου «Δραστήριος τρόπος ζωής ? Ενεργειακή ισορροπία» κατά το σχολικό έτος 2013-2014.
|
Οι διατροφικές συνήθειες των λαών ανάμεσα στις Μεσογειακές χώρες και την κεντρική ή βόρεια Ευρώπη διαφέρουν λόγω της γεωγραφικής θέσης αλλά και των κλιματολογικών συνθηκών. Ωστόσο, ύστερα από συνέντευξη μέσω Skype μεταξύ μαθητριών των δύο χωρών, που συμμετέχουν στο eTwinning έργο ?Stay healthy, stay fit. A web magazine for teenagers?, διαπιστώθηκε, ότι δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας αναφορικά με τους εφήβους. Ανθρακούχα ποτά καταναλώνονται κυρίως σε πάρτι και γιορτές και οι έφηβοι συνηθίζουν να πίνουν χυμούς. Η μέση κατανάλωση φρούτων είναι η ίδια, δηλαδή 1 - 2 φορές την ημέρα. Παρόλα αυτά, ενώ λαχανικά καταναλώνονται σε ίδιο ποσοστό και στις δύο χώρες, στη Γερμανία καταναλώνονται ως επί το πλείστον στο δείπνο σε συνδυασμό με κρέας. Επίσης, σε αντίθεση με την Ελλάδα, όπου τα περισσότερα παιδιά τρώνε πρωινό καθημερινά, στη Γερμανία το μισό ποσοστό των παιδιών κάνουν το ίδιο, ενώ το άλλο μισό καταναλώνει ένα snack στο σχολείο. Αξίζει να σημειωθεί, όμως, πως αυτό ενδεχομένως να οφείλεται στο γεγονός ότι στα Γερμανικά σχολεία παρέχεται μεσημεριανό γεύμα. Όσον αφορά την κατανάλωση έτοιμου φαγητού, τόσο οι Έλληνες όσο και οι Γερμανοί έφηβοι βρίσκουν απόλαυση 3 - 5 φορές το μήνα κατά μέσο όρο.
Συνέντευξη: Βάλη Αρενίκη (Α1) Επιμέλεια κειμένου: Νίκη Αυγουστίνου (A1) eTwinning project: ?Stay healthy, stay fit. A web magazine for teenagers? (2014) Παιχνίδια στα βήματα των Ολυμπιονικών Στις 28 Φεβρουαρίου 2014 και στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής οι μαθητές των τμημάτων Α1, Α2, Α4 και Α6 επισκέφτηκαν τις Ολυμπιακές αθλητικές εγκαταστάσεις. Έμαθαν και έπαιξαν Ολυμπιακά αθλήματα στους φυσικούς τους χώρους μέσα σε ψυχαγωγικό κλίμα προάγοντας ταυτόχρονα την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης και της συνεργασίας. Ασχολήθηκαν με τα εξής αθλήματα: τοξοβολία, σκοποβολή, ποδόσφαιρο σάλας, επιτραπέζια αντισφαίριση, αντιπτέριση, χόκεϊ, τραμπολίνο, ποδόσφαιρο και στίβο (ταχύτητες και σκυταλοδρομίες). Στις αθλητικές δραστηριότητες συμμετείχαν και μερικοί καθηγητές, που ξανάνιωσαν παιδιά. |