Η επικοινωνία με το σχολείο θα εξακολουθήσει να γίνεται τηλεφωνικά και μέσω του email 2gympeir@sch.gr

Καθημερινή προσέλευση και αποχώρηση από το σχολείο

..........................................................................................................................................
Για γονείς μαθητών που αποφοίτησαν από Γ΄ γυμνασίου: ΚΛΙΚ ΕΔΩ
(επισημαίνεται ότι υπάρχει καταληκτική ημερομηνία)

..........................................................................................................................................

Για τη διαδικασία εισαγωγής στην Α΄ τάξη του σχολείου 2022-23

24.06.2022! Οδηγίες για την ολοκλήρωση της εγγραφής στην Α΄ τάξη: Εδώ

31.05.2022! Τελικός πίνακας εισακτέων για εγγραφή στην Α΄ τάξη: Εδώ

Ιστορικό σχετικών αναρτήσεων: Εδώ

.......................................................................................................................................

29.04.2022! Νέα πρωτόκολλα COVID-19. Κάντε κλικ: Εδώ

15.04.2022! Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας των e-εγγραφών 2022-23 Κάντε κλικ:Εδώ

.......................................................................................................................................

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «ΣτηρίΖΟΥΜΕ Βόρεια Εύβοια», για το σχολικό έτος 2021-22


 

Γιάννης Ρίτσος, Ειρήνη

Αριθμός εισακτέων στην Α΄τάξη: 156
Αρχική σελίδα / Φυσική Αγωγή - Αγωγή Υγείας / Ρυθμός και Δράση

Ρυθμός και Δράση

Εκτίμηση της συμμετοχής των μαθητών σε φυσικές δραστηριότητες

Φυσική Αγωγή - Αγωγή Υγείας

Η έρευνα έγινε στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και του eTwinning έργου ?Stay healthy, stay fit. A web magazine for teenagers?. Το ερωτηματολόγιο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του σχολείου.

 

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου

 

Στις 13 Δεκεμβρίου του 2014, 38 μαθητές συμμετείχαν σε ημερήσια αθλητική δραστηριότητα κάνοντας rafting στον ποταμό Λάδωνα στην Πελοπόννησο. Είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια αθλητική βιωματική δράση, που έγινε μέσα σε κλίμα διασκέδασης.

 
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Click for Αθήνα, Ελλάδα Forecast