Η επικοινωνία με το σχολείο θα εξακολουθήσει να γίνεται τηλεφωνικά και μέσω του email 2gympeir@sch.gr

Καθημερινή προσέλευση και αποχώρηση από το σχολείο

..........................................................................................................................................

Για τη διαδικασία εισαγωγής στην Α΄ τάξη του σχολείου 2022-23

25.05.2022! Προθεσμία για τη μη αποδοχής θέσης επιτυχόντος: Εδώ

16.05.2022! Κυρωμένοι πίνακες επιτυχόντων και επιλαχόντων. Κάντε κλικ: Εδώ

13.05.2022! Αποτελέσματα δοκιμασίας εισαγωγής. Κάντε κλικ: Εδώ

Ιστορικό σχετικών αναρτήσεων: Εδώ

.......................................................................................................................................

29.04.2022! Νέα πρωτόκολλα COVID-19. Κάντε κλικ: Εδώ

15.04.2022! Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας των e-εγγραφών 2022-23 Κάντε κλικ:Εδώ

.......................................................................................................................................

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «ΣτηρίΖΟΥΜΕ Βόρεια Εύβοια», για το σχολικό έτος 2021-22


 

Γιάννης Ρίτσος, Ειρήνη

Αριθμός εισακτέων στην Α΄τάξη: 156
Αρχική σελίδα / Φυσική Αγωγή - Αγωγή Υγείας / Πειραματικές Διδασκαλίες

Έρευνα - Πειραματικές Διδασκαλίες

Έρευνα πεδίου στη σχολική μονάδα

Φυσική Αγωγή - Αγωγή Υγείας

Στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής καλούνται οι μαθητές και των τριών τάξεων, που επιθυμούν, να απαντήσουν σε ερωτηματολόγιο με σκοπό την εκτίμηση του βαθμού ενασχόλησης με φυσικές δραστηριότητες.

Οι μαθητές θα απαντήσουν στον σύνδεσμο, που τους αφορά:

Α' Γυμνασίου: τμήματα 1-3

Α' Γυμνασίου: τμήματα 4-6

Β' Γυμνασίου: τμήματα 1-3

Β' Γυμνασίου: τμήματα 4-6

Γ' Γυμνασίου: τμήματα 1-3

Γ' Γυμνασίου: τμήματα 4-6

Όταν απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις, πατήστε το κουμπί "Τέλος".

 

Πιλοτική διδασκαλία του αθλήματος της Αντισφαίρισης

Στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και στη διάρκεια του Α? τριμήνου 2013-2014 διδάχθηκε σε μαθητές του τμήματος Β5 το άθλημα της αντισφαίρισης. Η πιλοτική διδασκαλία είχε σκοπό την εισαγωγή νέων διδακτικών αντικειμένων, ώστε να καλλιεργηθούν περισσότερες κινητικές δεξιότητες και να αναπτυχθούν νέες αντιληπτικές ικανότητες των μαθητών. Αρχικά έγινε αξιολόγηση των κινητικών ικανοτήτων ακολουθώντας συγκεκριμένο πρωτόκολλο και λαμβάνοντας υπόψη, ότι κανένας μαθητής δεν είχε παρακολουθήσει μέχρι τώρα συστηματική ενασχόληση με το άθλημα. Πραγματοποιήθηκαν οκτώ μαθήματα και μετά την ολοκλήρωση των διδασκαλιών επαναλήφθηκε το συγκεκριμένο πρωτόκολλο αξιολόγησης των κινητικών ικανοτήτων. Με βάση τις τελικές επιδόσεις των μαθητών διαπιστώθηκε, ότι με τον αριθμό των προαναφερθέντων ωρών διδασκαλίας οι μαθητές καλλιέργησαν επαρκώς νέες κινητικές δεξιότητες μέσα από ασκήσεις παιγνιώδους μορφής.

 

Έρευνα διατροφικών συνηθειών των μαθητών του σχολείου

Οι μαθητές και των τριών τάξεων καλούνται να απαντήσουν προαιρετικά και ανώνυμα σε ερωτηματολόγιο, που αφορά τις διατροφικές συνήθειές τους. Σκοπός είναι η υλοποίηση έρευνας πεδίου στο σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2013-2014. Οι μαθητές ανάλογα με την τάξη, που φοιτούν, επιλέγουν τον αντίστοιχο σύνδεσμο για να απαντήσουν.

Α' Γυμνασίου

Β' Γυμνασίου

Γ' Γυμνασίου

 

 

Περισσότερα...

 
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Click for Αθήνα, Ελλάδα Forecast