**** Tο ωράριο λειτουργίας της γραμματείας του σχολείου μας είναι 9.00 έως 13.15 ****

Αρχική σελίδα

Πληροφορική και Γλωσσική διδασκαλία. Συλλογικές διαθεματικές δημιουργίες των μαθητών της Β΄ τάξης

Συλλογικές διαθεματικές δημιουργίες των μαθητών της Β΄ τάξης (ανά τμήμα) στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής, με θεματική από τα μαθήματα γλωσσικής διδασκαλίας.

Από τις πολλές δημιουργίες των μαθητών της Β΄ τάξης στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής τη φετινή χρονιά, παρουσιάζουμε τέσσερις (4) που έχουν την ιδιαιτερότητα της δημιουργίας ενός συλλογικού έργου από όλους τους μαθητές του τμήματος, σε συνεργασία και με εκπαιδευτικούς που διδάσκουν γλωσσικά μαθήματα.

Σε όλες τις περιπτώσεις η θεματική στο μάθημα της Πληροφορικής ήταν «εργαλεία και υπηρεσίες του web2.0»

1 - Μικρό Ομηρικό Λεξικό σε wiki

Συλλογική δημιουργία του Β2 (Αρχαία Ελληνική Γραμματεία και Πληροφορική)

Εκπαιδευτικοί: Μαρία Κονταξή (ΠΕ19), Θεοδώρα Πανοπούλου (ΠΕ2), Άνθιμος Χαλκίδης (ΠΕ19)

Οι μαθητές μετέφρασαν μια σειρά από επιλεγμένες λέξεις των πρωτότυπων αποσπασμάτων της Ιλιάδας που περιέχονται στο σχολικό εγχειρίδιο και έφτιαξαν λήμματα για ένα μικρό ομηρικό λεξικό. Ως ολοκλήρωση μιας συνθετικής διαδικασίας δημιούργησαν σε ένα Wiki  το Μικρό Ομηρικό λεξικό.

Το συνολικό αποτέλεσμα είναι δημοσιευμένο στη διεύθυνση: http://omiroulexico.wikispaces.com/

2 - Σκηνές από την Ιλιάδα

Συλλογική δημιουργία του Β6 (Αρχαία Ελληνική Γραμματεία και Πληροφορική)

Εκπαιδευτικοί: Μαρία Κονταξή (ΠΕ19), Θεοδώρα Πανοπούλου (ΠΕ2), Άνθιμος Χαλκίδης (ΠΕ19)

Οι μαθητές χρησιμοποιώντας διαδικτυακά εργαλεία, πηγές και υπηρεσίες web2.0 δημιούργησαν σε λογισμικό παρουσίασης οπτικοποίηση με έργα τέχνης σκηνών από την Ιλιάδα, για αποσπάσματα  που τους είχαν δοθεί. Ως ολοκλήρωση της διαδικασίας συντέθηκε σε ενιαίο έργο τμήμα των επιμέρους εργασιών.

Το συνολικό αποτέλεσμα είναι δημοσιευμένο στη διεύθυνση: http://issuu.com/2ppga/docs/skinesiliadasoliko

3 - ΠΕΡΣΕΠΟΛΙΣ, 12 φωτοϊστορίες

Συλλογική δημιουργία του Β4 (Νεοελληνική Γραμματεία / Γλωσσική διδασκαλία & Πληροφορική

Εκπαιδευτικοί: Μαρία Κονταξή (ΠΕ19), Έφη Στρίντζη (ΠΕ2), Άνθιμος Χαλκίδης (ΠΕ19)

Οι μαθητές ασχολήθηκαν με τη δημιουργία μικρών αυτόνομων φωτοϊστοριών με αφορμή το graphic novel «Persepolis» της Marjan Satrapi. Ως ολοκλήρωση της διαδικασίας συντέθηκε σε ενιαίο έργο τμήμα των επιμέρους εργασιών.

Η συνολική ιστορία είναι δημοσιευμένη στη διεύθυνση: http://issuu.com/2ppga/docs/persepolis

4 - Πορτρέτα εφήβων – Διαδραστική χρονογραμμή

Συλλογική δημιουργία του Β1 (Νεοελληνική Γραμματεία / Γλωσσική διδασκαλία & Πληροφορική

Εκπαιδευτικοί: Χάιδω Καλλιτσάκη (ΠΕ2), Μαρία Κονταξή (ΠΕ19), Άνθιμος Χαλκίδης (ΠΕ19)

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Πορτρέτα εφήβων», οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν υλικό για λογοτεχνικά έργα του 20ου αιώνα και τους συγγραφείς τους, με τελικό στόχο την ενσωμάτωση του υλικού σε μια διαδικτυακή εφαρμογή δημιουργίας διαδραστικής χρονογραμμής.

Η συνολική χρονογραμμή είναι δημοσιευμένη στη διεύθυνση:

http://www.tiki-toki.com/timeline/entry/458203/-/ (δείτε την και σε 3-D)

Για περισσότερα στοιχεία και για όλες τις διαθεματικές συνεργασίες των μαθητών της Β΄ τάξης, σε συνδυασμό με το αντικείμενο της Πληροφορικής δείτε à

http://eclass.sch.gr/courses/G32335/

 

 

Click for Αθήνα, Ελλάδα Forecast