2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ-ΕΚΔΟΣΗ ΕΝΤΥΠΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ»

Θέλεις να ενημερώσεις, ευαισθητοποιήσεις, προβληματίσεις ή απλά εκφράσεις ελεύθερα τη γνώμη σου για κάποιο θέμα;

Δοκίμασε τις δυνάμεις σου !!!!

Γράψε ένα άρθρο?

Γίνε και συ για λίγο δημοσιογράφος

Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΛΗΓΕΙ ΤΗΝ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011

Κριτική επιτροπή, τα ονόματα της οποίας θα ανακοινωθούν προσεχώς, θα αξιολογήσει όλα τα άρθρα. Όποια διακριθούν θα δημοσιευθούν στην εφημερίδα του σχολείου (ηλεκτρονική και ψηφιακή μορφή).

Προϋποθέσεις συμμετοχής :

1. Κάθε μαθήτρια/μαθητής έχει δικαίωμα να συμμετέχει στο διαγωνισμό με ένα μόνο άρθρο.

2. Το άρθρο αυτό πρέπει να έχει γραφτεί από ένα μόνο άτομο.

3. Το θέμα που θα πραγματεύεται το άρθρο πρέπει να κινείται στους προτεινόμενους άξονες/θέματα. Ωστόσο δεν είναι υποχρεωτικό να φέρει τον προτεινόμενο τίτλο.

4. Το άρθρο δεν μπορεί να είναι μικρότερο από 350 λέξεις και ούτε μεγαλύτερο από 700. Να αναφέρεται ο αριθμός των λέξεων στο τέλος του κειμένου.

5. Προτείνεται τα άρθρα να έχουν παραχθεί με τη χρήση υπολογιστή. Στην περίπτωση αυτή η γραμματοσειρά που θα χρησιμοποιηθεί να είναι Arial, το μέγεθος 12άρια και το διάκενο διπλό. Βέβαια μπορεί να παραδοθεί και χειρόγραφο κείμενο, αρκεί να είναι ευανάγνωστο.

6. Η/Ο αρθρογράφος υπογράφει το κείμενο που παραδίδει με ψευδώνυμο. Το τοποθετεί σε φάκελο Α4, στον οποίο εμπεριέχει και μικρότερο φάκελο όπου αναγράφει τα πραγματικά του στοιχεία. Στο γραφείο της κας Γαβίλη θα υπάρχει ειδικό κουτί όπου θα τοποθετούνται οι φάκελοι με τις συμμετοχές.

7. Κανένα άρθρο δεν θα γίνει δεκτό μετά την τασσόμενη προθεσμία.

8. Όλα τα άρθρα είναι free-copy right και ο διαγωνισμός αυτός διεξάγεται καθαρά για εκπαιδευτικούς και παιδαγωγικούς σκοπούς.

9. Όλα τα άρθρα θα ελεγχτούν για λογοκλοπή και, εφόσον διαπιστωθεί, θα αποκλείονται αυτοδίκαια.

10. Η επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει κάποιο άρθρο, αν διαπιστώσει ότι έχει γραφτεί από ενήλικα.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ

1. Διαδίκτυο : αντιλαμβάνομαι τους κινδύνους, εκτιμώ τα οφέλη

2. Τηλεόραση: Πόσο «φίλη» μας είναι ;

3. Ευρωπαϊκή Ένωση:  χώρος συνεργασίας ή ανταγωνισμού ;

4. Πρόσφυγες: μια διαχρονική πρόκληση

5. Μετανάστευση : Μύθοι & πραγματικότητες

6. Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Από πού αντλεί τους πόρους της; - Μέτρα δανειοδοτήσεων

7. Καινοτομία και επιχειρηματικότητα : Η σημασία τους σε περιόδους κρίσης.

8. Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες

9. Μετακινήσεις : Ξέρω τα δικαιώματά μου;

10. Κινητή τηλεφωνία: αρωγός ή πηγή προβλημάτων;

11. Ας μιλήσουμε για το χρήμα, δανεικό και μη

12. Greeklish ή ελληνικά ;

13. Περιβαλλοντικό αποτύπωμα

14. Κλιματική αλλαγή: Διαπιστώσεις - προτάσεις

15. Αν γινόμουν υπουργός παιδείας!

16. Τροχαία ατυχήματα : Διαπιστώσεις -προτάσεις

17. Μιλάμε για ανακύκλωση!

18. Η κόλαση του καπνιστή

19. Ναρκωτικά: Αίτια, λύσεις, αρμόδιοι φορείς

20. Διαχείριση του ατομικού χρέους

21. Ανορεξία ? Βουλιμία

22. Αθέμιτα διατροφικά συμπληρώματα

23. Εξάρτηση από το διαδίκτυο

24. Αλλάζω συνήθειες ? προστατεύω το περιβάλλον

25. Εφηβεία: από την οπτική του εφήβου

26. Αγοραστική δύναμη ? καταναλωτική συνείδηση

27. Χορτοφαγία: Πόσο καλό μας κάνει;

28. Ένα παιδί μεγαλώνει στην Αθήνα?

29. Επιστήμη για όλους

30. Εφαρμογές της τεχνολογίας στην καθημερινή μας ζωή

31. Η φύση γύρω μας

Πληροφορίες και συμμετοχές : κα. Γαβρίλη ?  κα. Πασχαλιώρη

Η δραστηριότητα αυτή οργανώνεται στα πλαίσια του προγράμματος για έκδοση έντυπης και ηλεκτρονικής εφημερίδας του σχολείου και σκοπό έχει να παρακινήσει τους μαθητές/τριες μας να παράγουν γραπτό λόγο.