.............................................................................................

Η επικοινωνία με το σχολείο γίνεται τηλεφωνικά και μέσω του email 2gympeir@sch.gr

..........................................................................................................................................

Ωράριο λειτουργίας

..........................................................................................................................................

Έκδοση βεβαίωσης φοίτησης

..........................................................................................................................................

Νέο! [8.4.24] Εγγραφές μαθητών και μαθητριών της Γ΄ τάξης του 2ου Πρότυπου Γυμνασίου Αθηνών στο Λύκειο

[29.3.24] Εισαγωγή σε ΠΣ για το 2024-2025: διαδικασία αίτησης

Νέο! [2.4.24] Ενημέρωση γονέων & κηδεμόνων

..........................................................................................................................................


 

Αριθμός εισακτέων στην Α΄τάξη: 156
Αρχική σελίδα
Ευρετήριο Άρθρου
ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
Σελίδα 2
Σελίδα 3
Σελίδα 4
Σελίδα 5
Σελίδα 6
Όλες οι Σελίδες

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1ο ΠΕΔΙΟ: ΜΕΣΑ ? ΠΟΡΟΙ ? ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

ΤΟΜΕΑΣ: ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ

Δείκτης Αξιολόγησης 1.1. Χώροι του Σχολείου

Αποτιμάται η κατάσταση του σχολείου ως προς την επάρκεια και την καταλληλότητα των σχολικών χώρων. Εξετάζεται κατά πόσον οι υπάρχοντες χώροι του σχολείου ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών, στις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Περιγραφική παρουσίαση της εικόνας του σχολείου (αιτιολογημένη αξιολογική κρίση) ως προς τον δείκτη:

Το κτιριακό συγκρότημα κατασκευάστηκε το 1980 και αποτελείται από δύο πτέρυγες σε διάταξη Γ. Η μεγάλη, λόγω της διαμόρφωσης του εδάφους, έχει υπόγειο στο επίπεδο της αυλής, ισόγειο και δύο ορόφους και η μικρή στην ίδια διάταξη, υπόγειο, ισόγειο και έναν όροφο. Στη συνέχεια προστέθηκαν και τρεις αίθουσες στο προαύλιο. Όλες οι κτιριακές εγκαταστάσεις χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο. Στο σχολείο λειτουργούν 18 αίθουσες, μία ανά τμήμα, δύο εργαστήρια πληροφορικής, ένα εργαστήριο φυσικής χημείας, ένα εργαστήριο καλλιτεχνικών μαθημάτων, δύο αίθουσες ξένων γλωσσών, μία αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, δανειστική βιβλιοθήκη, αμφιθέατρο και γυμναστήριο με αποδυτήρια. Η βιβλιοθήκη, το ένα εργαστήριο πληροφορικής, το εργαστήριο καλλιτεχνικών και η μία αίθουσα ξένων γλωσσών είναι στεγασμένα σε αίθουσες που είτε προήλθαν από κλείσιμο διαδρόμων και υπόστεγων είτε προορίζονταν για άλλες χρήσεις, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της λειτουργίας τους (στενότητα χώρων ? έλλειψη επαρκούς φυσικού φωτισμού κτλ.). Δύο μεγάλες αίθουσες χρησιμοποιούνται ως γραφεία καθηγητών, υπάρχει χωριστό γραφείο διευθυντή και υποδιευθυντών, ειδικός χώρος για τη γραμματεία και ένας χώρος για το αρχείο και τη μηχανοργάνωση του σχολείου. Οι δύο τελευταίοι χώροι προήλθαν από το χωρισμό κοινόχρηστων χώρων στην είσοδο του σχολείου και δεν επαρκούν για τις ανάγκες που καλούνται να εξυπηρετήσουν. Ο αύλειος χώρος είναι επαρκής και διαθέτει γήπεδα μπάσκετ και βόλεϊ και περιμετρικά μικρό κήπο και λίγα δέντρα. Το σχολείο διαθέτει κεντρική θέρμανση με φυσικό αέριο. Υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι, 5 χώροι τουαλετών. Επίσης λειτουργεί κυλικείο.

Oι υπάρχοντες χώροι του σχολείου ανταποκρίνονται οριακά στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών, στις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Ένα σημαντικό πρόβλημα είναι η απουσία χώρων για την ανάπτυξη θεματικών αιθουσών, όπως τεχνολογίας, γεωγραφίας, ιστορίας κλπ. Το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζεται εκ των ενόντων με τον εξοπλισμό και τη συστηματική χρήση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων, της βιβλιοθήκης και του αμφιθεάτρου που χρησιμοποιείται και ως αίθουσα μουσικής. Σημειώνεται επίσης ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για την εξυπηρέτηση ατόμων με ειδικές ανάγκες ούτε ανελκυστήρας. Το σχολικό κτίριο επισκευάστηκε πριν δύο χρόνια και γενικά διατηρείται σε καλή κατάσταση, ωστόσο υπάρχουν κάποια προβλήματα υγρασίας.

Πίνακας 3

Δείκτης Αξιολόγησης 1.2. Εξοπλισμός και Διαθέσιμα Μέσα του Σχολείου

Αποτιμάται η κατάσταση του σχολείου ως προς την επάρκεια και καταλληλότητα του διαθέσιμου εξοπλισμού. Εξετάζεται κατά πόσον ο διαθέσιμος εξοπλισμός του σχολείου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών, στις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Περιγραφική παρουσίαση της εικόνας του σχολείου (αιτιολογημένη αξιολογική κρίση) ως προς τον δείκτη:

Ο μισός και πλέον εξοπλισμός που διαθέτει το εργαστήριο πληροφορικής είναι σχετικά σύγχρονος. Τα υπόλοιπα μηχανήματα είναι πεπαλαιωμένα και χρειάζονται αντικατάσταση. Ο εξοπλισμός του εργαστηρίου φυσικής και χημείας λειτουργεί αλλά είναι πεπαλαιωμένος. Εξοπλισμένες με προβολείς παρουσιάσεων (projectors), και υπολογιστές μόνιμα εγκατεστημένους είναι 3 εργαστήρια (πληροφορικής, φυσικής-χημείας και καλλιτεχνικών), η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, η βιβλιοθήκη και το αμφιθέατρο που εκτός από τα μηχανήματα προβολής έχουν ηχητικό σύστημα και σταθερές οθόνες. Με προβολέα επίσης είναι εξοπλισμένη και μία αίθουσα ξένων γλωσσών. Συνολικά αυτή τη στιγμή ηλεκτρονικό εξοπλισμό διαθέτουν 7 αίθουσες. Από τον Ιανουάριο του 2011, 6 επί πλέον αίθουσες του σχολείου θα εξοπλιστούν με διαδραστικούς πίνακες. Συνδεδεμένες με το internet είναι 7 αίθουσες και τον Ιανουάριο θα συνδεθούν άλλες 6. Ο εξοπλισμός αυτός χρησιμοποιείται από ένα μεγάλο μέρος εκπαιδευτικών σε καθημερινή σχεδόν βάση. Επίσης για τις διδακτικές αλλά και τις εν γένει λειτουργικές ανάγκες του σχολείου χρησιμοποιούνται 4 φωτοτυπικά μηχανήματα. Το αρχείο του σχολείου είναι πλήρως μηχανοργανωμένο και υπάρχει σύνδεση με το e-school και το survey, τα οποία ενημερώνονται τακτικά. Για τις διοικητικές ανάγκες του σχολείου, αρχείο, διεύθυνση κλπ χρησιμοποιούνται 5 υπολογιστές. Υπάρχουν επίσης 2 κοινόχρηστοι υπολογιστές για το εκπαιδευτικό προσωπικό. Επίσης επαρκή είναι τα εποπτικά μέσα, χάρτες, όργανα μαθηματικών κλπ. Υπάρχει επάρκεια επίπλων πάσης φύσεως για τις αίθουσες διδασκαλίας και τα γραφεία, θρανία, καθίσματα, ντουλάπες κλπ σε όλους τους χώρους του σχολείου.

Σε γενικές γραμμές το σχολείο διαθέτει τον εξοπλισμό (υποδομές πληροφορικής και δίκτυα επικοινωνίας) για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ σ? ένα μεγάλο μέρος της καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας και αυτή η δυνατότητα θα βελτιωθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα με την προσθήκη των διαδραστικών πινάκων. Είναι απολύτως αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός του εργαστηρίου φυσικής-χημείας.

Πίνακας 4


ΤΟΜΕΑΣ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ

Δείκτης Αξιολόγησης 1.3. Οικονομικοί Πόροι του Σχολείου

Αποτιμάται η επάρκεια των διαθέσιμων οικονομικών πόρων για την κάλυψη των αναγκών του σχολείου.

Περιγραφική παρουσίαση της εικόνας του σχολείου (αιτιολογημένη αξιολογική κρίση) ως προς τον δείκτη:

Το σχολείο χρηματοδοτείται από τη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Αθηναίων, επίσης έσοδα έχει από την ενοικίαση του κυλικείου και περιστασιακά από μικρές χορηγίες από το Σύλλογο Γονέων. Σημειώνεται ότι μέχρι το περασμένο σχολικό έτος η χρηματοδότηση από το Δήμο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί επαρκής ως προς την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου και την ανάπτυξη και άλλων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, όπως πολιτιστικά και περιβαλλοντικά προγράμματα αλλά και τη βελτίωση των υποδομών και του εξοπλισμού. Η κατάσταση αυτή έχει μεταβληθεί προς το χειρότερο το τρέχον σχολικό έτος, στη διάρκεια του οποίου σημειώνεται καθυστέρηση καταβολής και μείωση των δόσεων. Η περιστολή αυτή εκτός από τις δυσκολίες στην κάλυψη των λειτουργικών αναγκών του σχολείου, δημιουργεί και προβλήματα σχετικά με την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της μέχρι τώρα πολύπλευρης εκπαιδευτικής και πολιτιστικής δραστηριότητας του σχολείου.

Πίνακας 5


ΤΟΜΕΑΣ: ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Δείκτης Αξιολόγησης 1.4. Διδακτικό Προσωπικό του Σχολείου

Εξετάζεται κατά πόσο ο αριθμός, η σύνθεση, η επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση και η εμπειρία των εκπαιδευτικών ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες του σχολείου και τις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών.

Περιγραφική παρουσίαση της εικόνας του σχολείου (αιτιολογημένη αξιολογική κρίση) ως προς τον δείκτη:

Το εκπαιδευτικό προσωπικό από την άποψη του αριθμού, της σύνθεσης, της επιστημονικής και παιδαγωγικής κατάρτισης και της εμπειρίας ανταποκρίνεται σε γενικές γραμμές στις συγκεκριμένες ανάγκες και τις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών. Επίσης πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει σχετικά έγκαιρη πλήρωση των όποιων κενών στην αρχή και στη διάρκεια του σχολικού έτους. Πάνω από το 50% του προσωπικού δραστηριοποιείται σε καινοτόμες δράσεις και προγράμματα. Το σχολείο συνεργάζεται με τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, το Μαθηματικό τμήμα της Σχολής Θετικών Επιστημών, το Γαλλικό και το Αγγλικό τμήμα, τη Σχολή Καλών Τεχνών και το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Στο πλαίσιο αυτών των συνεργασιών πραγματοποιούνται σε ετήσια βάση 50 δειγματικές διδασκαλίες, τις οποίες παρακολουθούν περίπου 1000 φοιτητές. Σε ετήσια βάση 30 φοιτητές επιλέγουν το σχολείο μας για την πρακτική τους άσκηση. Επίσης υπάρχει συνεργασία του σχολείου με τα ΠΕΚ για επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Λειτουργεί πρόγραμμα παράλληλης στήριξης. Επίσης προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, τα οποία προσφέρονται σε εθελοντική βάση και χωρίς αμοιβή. Οι σχέσεις συνεργασίας με τους σχολικούς συμβούλους είναι αρμονικές. Συγκεκριμένα στοιχεία για τις σπουδές και τα επιπλέον προσόντα των εκπαιδευτικών του σχολείου παρατίθενται παρακάτω.

Πίνακας 6

Πίνακας 7

Πίνακας 8



 
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Click for Αθήνα, Ελλάδα Forecast