Ημέρες Παιδείας και Πολιτισμού

.............................................................................................

Η επικοινωνία με το σχολείο θα εξακολουθήσει να γίνεται τηλεφωνικά και μέσω του email 2gympeir@sch.gr

..........................................................................................................................................

Ωράριο λειτουργίας

..........................................................................................................................................

NEO! [31.5.23] Συνεχής ενημέρωση για τη διαδικασία εισαγωγής στην Α΄ τάξη: Πίνακας εισακτέων

.............................................................................................

NEO! [14.5.23] Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων (για μαθητές και μαθήτριες του σχολείου)

30.3.23. Κ.Υ.Α. για τον COVID-19

.............................................................................................

Στη μνήμη όσων χάθηκαν άδικα στα Τέμπη 28/2/23

Αριθμός εισακτέων στην Α΄τάξη: 156
Αρχική σελίδα / Φυσική Αγωγή - Αγωγή Υγείας / Αθλούμαι ... τρέφομαι σωστά / Στη μνήμη όσων χάθηκαν άδικα στα Τέμπη 28/2/23

Στη μνήμη όσων χάθηκαν άδικα στα Τέμπη 28/2/23

Σχολική Ζωή

ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣΡΙΤΣΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
(Αποσπάσματα)

 

- II -

Ποτέ δε φεύγουν τα νεκρά παιδιά απτα σπίτια τους,

τριγυρίζουν εκείμπλέκονται στα φουστάνια τής μητέρας τους

την ώρα που εκείνη ετοιμάζει το φαΐ κι ακούει το νερό να κοχλάζει

σα να σπουδάζει τον ατμό και το χρόνοΠάντα εκεί -

 

Και το σπίτι παίρνει ένα άλλο στένεμα και πλάτεμα

 

σάμπως να πιάνει σιγαλή βροχή

καταμεσής καλοκαιριούστα ερημικά χωράφια.

Δε φεύγουν τα νεκρά παιδιάΜένουν στο σπίτι

κι έχουν μια ξέχωρη προτίμηση να παίζουν στον κλεισμένο διάδρομο

και κάθε μέρα μεγαλώνουν μέσα στην καρδιά μαςτόσο

που ο πόνος κάτω απτα πλευρά μαςδεν είναι πια απ΄τη στέρηση

μα απτην αύξησηΚι αν κάποτε οι γυναίκες βγάζουν μια κραυγή στον ύπνο τους,

είναι που τα κοιλοπονάνε πάλι.

- III -

Κάποτεμες στο βράδυ της άνοιξηςένα παιδί σηκώνεται και φεύγει ανεξήγητα

χωρίς κανείς να το μαλώσεισηκώνεται αργάαπροειδοποίητα,

εκεί που καθόταν ήσυχα στο χώμα

κι η θέση του στο χώμα μένει ζεστή

και το σχήμα της στάσης του αχνίζει ακόμη στο δροσερόν αέρα

σχηματίζοντας ένα άλλο παιδί από υπόλευκη ζέσταΤότε ολόγυρα

μαζεύονταισα γύρω από μιαν άσπρη φωτιάτα μικρά πρόβατα

να ζεσταθούνεκαι λίγο πιο πέρα

ένα ψηλόολομόναχοάσπρο άλογο

φέγγοντας όλο κάτω απ΄ την αστροφεγγιά

κλαίει με μεγάλακατάφωτα δάκρυακρατώντας ολόρθο το κεφάλι του.

 

- IX -

Ζει η απουσία λοιπόνμαζί μας ή και μόνη τηςτη ζωή της,

χειρονομεί αδιόρατασωπαίνειφθείρεταιγερνάει

σαν ύπαρξη σωστήμε το βουβό χαμόγελο που ρυτιδώνει λίγο λίγο

το στόμα και τα μάτιαμε το χρόνο το δικό μας μετρημένη,

χάνοντας χρώματαπληθαίνοντας τη σκιά της -

ζει και γερνάει μαζί μας και χάνεται μαζί μαςκι απομένει σε ό,τι αφήνουμε.

 

Και πρέπει να προσέχουμε την κάθε κίνηση και σκέψη μας και λέξη

γιατίγια ό,τι γίνεται 'κείνο που λείπει,

φέρουμε τώραεμείς μονάχαακέρια την ευθύνη.

- XI -

Ένα μικρό κορίτσιανύποπτανυχτώθηκε άξαφνα μέσα στη λύπη.

Τι 'ταν λοιπόν η ζωήΚι αυτός ο πόνοςΚι η κραυγή τούτη;

Ήταν δικά του αυτάΚαι περίμεναν πίσω απ΄ το γέλιο του

πανέτοιμα κι επίβουλαΚι αυτά ταγαπημένα πρόσωπα

που έσκυβαν πάνω τουμακρινά κιόλαςΆνοιξε ήσυχαλοιπόν,

την πόρτα ενός άστρουμπήκε μέσα προφυλακτικά να μην ακούσουμε,

μα όλες τις νύχτες 'κείνη η πόρτα ανοιχτή

χτυπάει απτον αγέρα του μικρού λυγμού τουΚι ούτε μπόρεσε να σηκωθεί πια να την κλείσει.

Ούτε μπορούμε (είναι μακριάνα την κλείσουμε.

 

 

 

 
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Click for Αθήνα, Ελλάδα Forecast